دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران با جانبازان بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 3698038
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران با جانبازان بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

گروه جهاد و حماسه ــ نادر نصیری از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) عیادت کرد.

پنجشنبه//دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران با جانبازان بیمارستان خاتم‌الانبیا

به گزارش ایکنا; نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در آستانه ۲۲ اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا به همراه جمعی از معاونین با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عیادت کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن آرزوی سلامت بیان کرد: شما جانبازان برای ملت ما عزیز هستید و ما باید قدردان شما باشیم. آسایش امروز ما مرهون فداکاری‌های شماست که برای این انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتید.

نصیری در این دیدار با تاکید بر لزوم تجلیل از مقام ایثارگران و جانبازان گفت: وجود جانبازان باعث افتخار ماست و اگر ایثار شما و از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار نمی‌ماند.

وی بیان کرد: شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اسوه‌های صبر و استقامت هستید و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

انتهای پیام

captcha