پویش «پای کار ایرانیم» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3698042
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

پویش «پای کار ایرانیم» راه‌اندازی شد

گروه شبکه‌های اجتماعی ــ پویش پای کار ایرانیم در فضای وب ایرانی برای رونق اقتصاد ایرانی راه‌اندازی شده است.

پنجشنبه///کاربران وب فارسی پای کار ایرانی رفتند
به گزارش ایکنا؛ چند روزی است پویشی در فضای مجازی با عنوان «پای کار ایرانیم» راه‌اندازی شده است و در روز‌هایی مانند ۸ اسفندماه سال جاری ترند اول توئیتر فارسی شد.
سیدمصطفی موسوی از بنیانگذاران این کمپین در گفت‌وگو با ایکنا، هدف این پویش را تشویق مردم به خرید کالای ایرانی و حمایت از کارگران و تولیدکنندگان ایرانی در آستانه عید نوروز خواند.
وی تصریح کرد: سعی کردیم تمامی ایرانیان را فارغ از هر تفکر و گرایش سیاسی و غیر سیاسی را به خرید اجناس تولید داخل تشویق کنیم تا بتوانیم کارفرما و کارگر ایرانی را توانمند کرده و دوباره عزت و غرور مردم ایرانی را از این طریق احیا کنیم.
موسوی بیان کرد: تاکنون مردم، بازاریان، تولیدکنندگان کالای ایرانی، کارگران کارخانه‌ها و نمایندگان مجلس در هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب از این کمپین حمایت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امیدواریم با راه‌اندازی این پویش مردم کمی تحمل خود را از بابت گران بودن یا کیفیت پایین برخی اجناس ایرانی را بالا ببرند، گفت: روز ۸ اسفند هشتگ پای کار ایرانی ترند اول تویتر فارسی شد و کاربرانی با نظرات مختلف با افکار و عقاید متفاوتی این هشتگ را توئیت کرده و همه ایرانی‌ها پای کار ایرانی آمدند.
این فعال رسانه‌ای بیان کرد: بحث‌های اولیه کارما از اول اسفند با همفکری تعدادی فعال رسانه‌ای دغدغه‌مند آغاز شد، در حوزه رسانه‌ای نیز تقریبا از چهارم و پنجم اسفندماه کار خود را آغاز کردیم و کمپین را در فضای مجازی استارت زدیم.
وی با بیان اینکه فاز اول این پویش رسانه‌ای تا ۲۹ اسفندماه ادامه دارد، یادآور شد: امیدواریم فاز‌های بعدی این کمپین برای مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان و بازگشایی مدارس در مهرماه نیز راه‌اندازی شود.
وی افزود: یکی از اثرات این کمپین تقویت بنیه اقتصاد داخلی و فرهنگسازی خرید کالای ایرانی در نسل‌های آینده است، از این رو ما برنامه‌های اقناعی و تبلیغی را با مقایسه اقتصاد‌های بزرگ جهان پیش‌گرفته‌ایم، این راهی است که همه کشور‌های جهان رفته‌اند و در صورت موفقیت اقتصاد داخلی دوباره رونق می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha