شهدا نماد افتخار ملت ایران هستند
کد خبر: 3698058
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
داوودی:

شهدا نماد افتخار ملت ایران هستند

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌دره گفت: شهدا گنجینه معنوی و نماد افتخار ملت ایران هستند.

محراب‌علی داوودی، رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم، تصریح کرد: عزت و اقتدار ملت ایران به برکت از خودگذشتگی جوانان و سال‌خوردگانی است که بهترین دارایی خود یعنی جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب کردند.
وی با اشاره به اینکه شهدا مربوط به قشر و ارگان خاصی مانند بنیاد شهید نیستند، تاکید کرد: شهدا متعلق به کل ملت ایران هستند و همواره باید نام و یاد آنان گرامی داشته شود.
این مسئول با اشاره به اینکه برای ارج نهادن به مقام شامخ شهید در تقویم رسمی کشور ما 22 اسفند ماه به نام روز شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری مراسم یادواره شهدا اشاره کرد.
داوودی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم‌های مختلف به نام و یاد شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش تاثیرگذاری دارد، بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در شهرستان تنها منحصر به روز خاصی نیست بلکه در طول سال نیز این برنامه‌ها در شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم‌دره از شهدا به عنوان گنجینه‌های معنوی ملت ایران یاد کرد و افزود: شهدا سند افتخار ملت ایران در سطح جهان هستند.
captcha