همه ملت وفادار به آرمان‌های شهیدان و مقام معظم رهبری هستند
کد خبر: 3698083
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
رزم‌حسینی:

همه ملت وفادار به آرمان‌های شهیدان و مقام معظم رهبری هستند

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار کرمان با بیان اینکه امسال نیاز به حضور مردم در صحنه به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود، گفت: همه ملت ایران وفادار به آرمان‌های انقلاب و شهیدان و مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان امروز پنج‌شنبه، 17 اسفند در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه امسال نیاز به حضور مردم در صحنه به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود، گفت: همه ملت ایران وفادار به آرمان‌های انقلاب و شهیدان و مقام معظم رهبری هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال شاهد حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در سطح کشور و به ویژه کرمان در راهپیمایی 22 بهمن بودیم، افزود: باید قدردان حضور مردم بود و عظمت جمهوری اسلامی و نقش پررنگ ایران و استحکام نظام را نشان دهیم.
استاندار کرمان بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: حضور یکپارچه مردم را باید همیشه در صحنه‌های انقلاب داشته باشیم.
وی با تشکر از حضور مردم مبتنی بر لبیک به ندای رهبری در ایام الله دهه فجر اظهارکرد: امنیت این مراسم بسیار حائز اهمیت بود که خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در سطح استان کرمان را در این مراسم شاهد بودیم.
استاندار کرمان در پایان اظهارکرد: امیدواریم با عملکرد مناسب همه ما، شاهد حضور یکپارچه مردم در تمامی صحنه‌های نظام و انقلاب باشیم زیرا مردم ولی نعمت و سرور ما هستند و ما برای خدمتگذاری به این مردم شریف و عزیز آماده‌ایم و این موضوع نیز وظیفه ذاتی ما است.
انتهای پیام

captcha