حمله هوایی ارتش عراق به پایگاه داعش در شمال شرق سامرا
کد خبر: 3698099
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

حمله هوایی ارتش عراق به پایگاه داعش در شمال شرق سامرا

گروه بین‌الملل ـ نیروی هوایی ارتش عراق صبح امروز (17 اسفندماه) به تجمعی بزرگ از داعش در منطقه صلاح الدین واقع در شمال شرق سامرا حمله کرد.

حمله هوایی به پایگاه داعش در شمال شرق سامرا

به گزارش ایکنا به نقل از سومریه نیوز؛ یگان سرایا السلام وابسته به نیروهای مردمی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله نیروی هوایی ارتش این کشور به یک تجمع بزرگ از تروریست‎های داعش در شمال شرق سامرا خبرداد.

در این بیانیه همچنین با بیان این که نیروهای امنیتی با همکاری نیروی هوایی ارتش توانستند، پیشروی گروه‌های داعش در منطقه العباسیه را متوقف کنند، آمده است: نیروهای سرایا السلام به تجمعات داعش در حویجه واقع در شمال شرق سامرا نیز حمله کردند که بر اساس اطلاعات به دست آمده این حمله خسارت‌هایی را به صفوف دشمن وارد ساخته است.

همچنین یگان 110 بسیج مردمی عراق امروز با صدور بیانیه‎ای از آغاز عملیات نظامی برای تعقیب عناصر داعش در سه منطقه واقع در شمال شرق استان دیالی خبرداد.

در این بیانیه با اشاره به این که یگان 110 عملیات جست و جو در مناطق تل بردان، تل سلیمه و اطراف المحاذیه را آغاز کرده، آمده است:این عملیات براساس اطلاعات به دست آمده از بررسی مدارک برجای مانده در حملات تروریستی در این مناطق و رصد اطلاعاتی تحرکات مشکوک انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha