حمایت همه جانبه از اصحاب رسانه، تعهد اساسی بسیج رسانه است
کد خبر: 3698101
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

حمایت همه جانبه از اصحاب رسانه، تعهد اساسی بسیج رسانه است

گروه اجتماعی - رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت : بسیج رسانه متعهد است از اصحاب رسانه حمایت همه جانبه به عمل آورد.

یوسف حق دوست رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت : بسیج رسانه به عنوان خادم اصحاب رسانه موظف است بستر لازم را برای انجام وظیفه مطالبه گری و اطلاع رسانی فراهم کند. 
وی بیان کرد : در حال حاضر 270 نفر از اصحاب رسانه در کانون بسیج رسانه ارومیه عضو عادی و فعال بوده و کانون بسیج رسانه شهرستان نقده نیز در حال راه اندازی است و امید است سال آینده کانون بسیج رسانه خوی نیز افتتاح شود.
وی با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از 37 عنوان برنامه برای اصحاب رسانه برگزار شده است، گفت : برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری، بالا بردن سطح سواد رسانه ای، برگزاری کارگاه های مقدماتی و اردوهای زیارتی، سیاحتی و راهیان نور نیز از برنامه های سال آتی بسیج رسانه استان است.
رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار کرد : جشنواره رسانه ای ابوذر سال آینده برای نخستین بار در سطح استانی و ملی برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم، خبر، یادداشت، چند رسانه ای و گزارش به این جشنواره ارسال کنند.
حق دوست گفت : برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج ارزش های دینی و اسلامی فراهم می کند.
وی اظهار کرد : امید است این جشنواره در سه ماهه سوم سال آینده برگزار شده و از برگزیدگان سطح استانی طی مراسمی تجلیل به عمل آمده و آثار استانی برگزیده به جشنواره ملی ارسال خواهند شد.
انتهای پیام

captcha