حضور فعال نیروی انتظامی زنجان در برنامه‌های قرآنی
کد خبر: 3698109
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
آزادی خبر داد:

حضور فعال نیروی انتظامی زنجان در برنامه‌های قرآنی

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان زنجان از حضور فعال نیروی انتظامی زنجان در برنامه‌های قرآنی خبر داد و گفت: قرآن بهترین مرجع سعادت است و هرچقدر از آیات نورانی وحی مدد بگیریم، قرآن ما را هدایت می‌کند.

به گزارش ایکنا از زنجان سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان زنجان امروز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه در نشست خبری ضمن تبریک روز زن وتولد فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حفظ نظم و امنیت عمومی مردم و حفظ دست‌آوردهای نظام جمهوری ایران از افتخارات نیروی انتظامی است و امنیت یکی از مهمترین مولفه‌ها برای رسیدن به سایر اهداف متعالی کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.
آزادی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان اهتمام جدی به برگزاری فعالیت‌های قرآنی در سطح استان دارد، به فعالیت دارالقرآن نیروی انتظامی زنجان اشاره کرد و گفت: این دارالقرآن در ۴ طبقه احداث شده و فضای مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه از اساتید مجرب برای آموزش رشته‌های مختلف قرآنی در این مجموعه استفاده می‌شود، افزود: علاوه بر حضور کارکنان و خانواده‌های آنها شاهد حضور ۸۰ قرآن‌آموز خردسال در دوره‌های آموزشی قرآن هستیم که در سه کلاس مجزا فعالیت‌های آموزشی برای این نوآموزان در حال انجام است.
آزادی تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد درخشش فرماندهی انتظامی استان در برنامه‌های قرآنی کشوری بودیم که از آن‌جمله کسب رتبه اول استان در بین ۱۹ استان همطراز در رشته حفظ قرآن کریم بود.
وی افزود: امسال در بخش نخست مسابقات قرآن و اذان شمال‌غرب کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان و علاوه بر فرماندهی انتظامی استان‌ها، فرماندهی مرزبانی و مراکز آموزشی حضور داشتند که کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان توانستند ۶۰ درصد رتبه‌ها را احراز کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: قرآن بهترین مرجع سعادت است و هرچقدر از آیات نورانی وحی مدد بگیریم، قرآن ما را هدایت می‌کند.
captcha