«شاخه طوبی» از صدای زنجان پخش می‌شود
کد خبر: 3698186
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۴
در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)؛

«شاخه طوبی» از صدای زنجان پخش می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س)، گفت:  ویژه‌برنامه‌ای که معاونت صدا برای این مناسبت تدارک دیده است «شاخه طوبی» نام دارد که روز جمعه از ساعت 13:30 به مدت 60 دقیقه پخش خواهد شد.

سیدرضا موسوی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان به تدارک صداو سیمای مرکز زنجان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: صداوسیمای مرکز زنجان همچون مناسبت‌های دیگر، برنامه‌های ویژه‌ای را در سالروز خجسته میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) تدارک دیده است.
وی افزود: سیمای مرکز زنجان برنامه زنده تلویزیونی ویژه میلاد حضرت زهرا(س) را در پنج‌شنبه شب از ساعت 21 الی 22 به مدت 60 دقیقه به صورت زنده پخش کرد.
موسوی گفت: این ویژه برنامه با آیتم‌هایی چون موسیقی شاد، مهمان، گزارش‌های مردمی و ده‌ها آیتم متنوع و جذاب مهمان خانه‌های بینندگان شد که تهیه‌کننده این برنامه فریدون قدیری بود و با اجرای دو مجری توانمند شبکه اشراق حسین اسماعیلی و اصغر داداشی بر عهده داشتند.
مدیرروابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان تصریح کرد: سایر برنامه‌های سیما نیز با حال و هوای جشن میلاد در کنار بینندگان خود حضور خواهند داشت
رادیوی استانی مرکز زنجان نیز همگام با سیما درتمام برنامه‌های تامینی و تولیدی به این جشن بزرگ می‌پردازد.
موسوی تاکید کرد: ویژه‌برنامه‌ای که معاونت صدا برای این مناسبت تدارک دیده است «شاخه طوبی» نام دارد که روز جمعه از ساعت 13:30 به مدت 60 دقیقه به تهیه‌کنندگی معصومه منصوری پخش خواهد شد وتکرار آن نیز همان روز 18:45 است.
وی افزود: هدف این برنامه ایجاد لحظات شاد و مفرح برای شنوندگان در روز جشن میلاد بوده و شامل آیتم‌هایی از جمله سرود، گزارش‌های مردمی با موضوع تبریک جشن میلاد، تلفن‌های مردمی، مولودخانی، پلاتو و ..... است.
موسوی گفت: سایر برنامه‌های صدا ازجمله آخشاملار، شریعت یولی، خانواده، ایشیقلی یول، گلبرگ، سلام زنجان و ....  هر یک به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد: معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی، با تولید گزارش‌های مختلف خبری در این خصوص و پوشش جشن‌های مردمی در سطح استان در گرامیداشت این جشن بزرگ سهیم خواهد بود.
captcha