افتتاح مرکز «مشاوره اسلامی» در امامزاده سید جعفر ع یزد
کد خبر: 3698212
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

افتتاح مرکز «مشاوره اسلامی» در امامزاده سید جعفر ع یزد

گروه معارف- مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد ع یزد از افتتاح مرکز مشاوره اسلامی در قالب طرح آرامش بهاری در این امامزاده خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، محسن فلاح، مدیر اجرایی آستان امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد امسال به عنوان کمپ زائر معرفی شد و مسافران نوروزی تنها می‌ توانند در پارک کوهستان و امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد اقدام به نصب چادر کنند.

وی از میزبانی 20 هزار مسافر نوروزی در تعطیلات گذشته در این امامزاده خبر داد و افزود: امسال پیش بینی می کنیم 32 هزار مسافر نوروزی را میزبان باشیم.

فلاح ادامه داد: زائرانی که مکانی ندارند، می توانند از زائرسرا برای استراحت استفاده کنند و همچنین از ساعت 12 شب، درب‌ های حرم برای استراحت زائران باز می‌ شود.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد ع یزد از افتتاح مرکز مشاوره اسلامی در این امامزاده خبر داد و تصریح کرد: ایجاد آلاچیق معرفت و حضور دو مشاور، جنگ شبانه، اجرای برنامه های متنوع در طول ایام تعطیلات از دیگر برنامه ها خواهد بود.

فلاح گفت: برنامه لحظه تحویل سال نو نیز در این امامزاده همراه با اجرای برنامه های ویژه از ساعت 4 بعدازظهر الی 9 شب اجرا و این برنامه از شبکه تابان به طور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام

captcha