30 هزار طلبه در شبکه «کوثر نت» فعالیت دارند
کد خبر: 3698217
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

30 هزار طلبه در شبکه «کوثر نت» فعالیت دارند

گروه معارف- رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران کشور از فعالیت 30 هزار طلبه در شبکه «کوثر نت» خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، علی طائی‌ زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌ های علمیه خواهران 17 اسفندماه در مراسم اختتامیه دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی به میزبانی استان یزد از بهره‌مندی طلاب خواهر از شبکه کوثرنت خبر داد و اظهار کرد: بیش از 30 هزار طلبه در شبکه کوثر نت مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه کوثر بلاگ نیز فرصتی برای طلاب خواهر در راستای نشان دادن توانمندی ها در وبلاگ نویسی ایجاد شده افزود: در حال حاضر عموم مردم نیز می‌ توانند از این شبکه به خوبی استفاده کنند.

طائی‌ زاده افزود: بعضی از وبلاگ های طلاب در کوثر وبلاگ روزانه میزبان 10 هزار بازدید کننده هستند که این آمار تأثیر محتواهای تولیدی این وبلاگ ها در زمینه‌ های دینی و مذهبی را نشان می دهد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی تصریح کرد: تربیت مربیان فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه‌ ها است و در این راستا کارگاه‌ های مختلفی با حضور استادان و مربیان بومی ویژه طلاب علاقه مند برگزار شده است.

به گزارش ایکنا، در این همایش که آیت الله محمدرضا ناصری یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران حضور داشتند، از طلاب برتر استان در زمینه وبلاگ نویسی و برگزیدگان دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha