لزوم مقابله با هر برنامه دشمن اتحاد همه مردم و مسئولان است
کد خبر: 3698319
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۳
حسینی:

لزوم مقابله با هر برنامه دشمن اتحاد همه مردم و مسئولان است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: دشمن فروپاشی نظام را اولویت قرار داده و قطعا به فکر تفرقه و همچنین ترویج برنامه‌های منحط غرب در بی بند و باری و انحطاط و فروپاشی خانواده است که در مقابله با هر برنامه دشمن لزوم اتحاد همه مردم و مسئولان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نمازجمعه سیرجان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن یه توطئه استکبار برای از بین بردن منزلت زن پرداخت و گفت: فرهنگ غرب که امروزه می‌خواهد خانواده‌ها را از هم بپاشاند درصدد بی‌بندو باری و بی‌حجابی برای رسیدن به اهداف شوم خود است که باید مواظب بود.
وی با اشاره با جایگاه زن در اسلام افزود : زن و مرد در فرهنگ غنی اسلام مسئولیت اجتماعی مساوی دارند و در خیلی از موارد نقش زنان در بنیان خانواده و جامعه بیشتر است که باید به این نقش توجه بیشتر شود.
امام جمعه سیرجان با برشمردن فضائل و کمالات دخت نبی اکرم اسلام بیان کرد: بی ‌ظیر بودن دراطاعت و عبادت خداوند، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزندان خوب، عفاف و حجاب، دفاع از ولایت و زهد و پارسایی از جمله فضائل آن حضرت است که امروزه زنان ما می‌توانند با الگو گرفتن از حضرتش دشمنان اسلام را شکست دهند.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: نظام اسلامی به پشتوانه ملت ایران ید واحده مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی است و اصل پیروزی ما هم ایستادگی و مقاومت است که ما هم خود مقاومت می‌کنیم و هم از مقاومت در منطقه دفاع می‌کنیم و قادریم با همین حربه دشمنان را در منطقه شکست دهیم.
وی مسئولان را به مواظبت و مراقبت از مردم و جلوگیری از فشارهای اقتصادی بر جامعه سفارش کرد و گفت: خدمات به مردم باید بیشتر باشد و امروز هیچ مسئولی نباید از انتقاد سازنده بترسد و باید با انتقادها به فکر رفع مشکلات بود و هیچگاه نباید به این مردم که قدرت و بازوی مسئولان هستند توهین شود.
امام جمعه سیرجان بر همراهی مسئولان و مردم بر انجام فریضه امر به معروف تأکید کرد و گفت: دشمن فروپاشی نظام را اولویت قرار داده و قطعا به فکر تفرقه و همچنین ترویج برنامه‌های منحط غرب در بی بند و باری و انحطاط و فروپاشی خانواده است که در مقابله با هر برنامه دشمن لزوم اتحاد همه مردم و مسئولان است.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha