استکبار دنبال خدشه‌دار کردن حجاب و عفاف زنان است
کد خبر: 3698320
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۳
قاسمی:

استکبار دنبال خدشه‌دار کردن حجاب و عفاف زنان است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت کوهبنان گفت: در جامعه امروزی استکبار دنبال این است که مقام و شخصیت، حجاب و عفاف زنان را خدشه‌دار کند لذا مسئولان و مردم باید هوشیار باشند که نظام خانواده همچنان استوار و محکم بماند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، امام جمعه موقت کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) الگویی مناسب برای مردان و زنان جامعه است به‌گونه‌ای که همگان صفات و ویژگی‌های ایشان را در زندگی خود مد نظر دارند.
وی افزود: در جامعه امروزی استکبار دنبال این است که مقام و شخصیت، حجاب و عفاف زنان را خدشه‌دار کند لذا مسئولان و مردم باید هوشیار باشند که نظام خانواده همچنان استوار و محکم بماند.
امام جمعه موقت کوهبنان با اشاره به آغاز رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: آنان توان مقابله با قدرت مردم ایران اسلامی را ندارند چون در مقابل شجاعت جوانان ما حرفی برای گفتن ندارند و مساله قدس برای ما یک مساله جهانی است.
حجت‌الاسلام قاسمی به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: از زمان بروز اسلام تا امروز مساجد کانون‌های ویژه‌ای بوده‌اند که نقش مهم این فضاها در دوران پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و... را شاهد بودیم.
امام جمعه موقت کوهبنان تأکید کرد: صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند سال 58 را داشتیم که هدف از تشکیل این اداره پرکردن جای خالی شهید با دلجویی و سر زدن به خانواده شهداست.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha