استمرار کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌ها به نسل‌های جدید است
کد خبر: 3698323
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
رفیعی:

استمرار کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌ها به نسل‌های جدید است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه فاریاب گفت: تداوم و استمرار کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌ها و پیام شهدا به نسل‌های جدید انقلاب است از این رو باید سفر کاروان‌های راهیان نور را جدی گرفت.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الااسلام علی رفیعی، امام جمعه فاریاب در خطبه‌های نمازجمعه این هفته فاریاب گفت: تداوم و استمرار کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌ها و پیام شهدا به نسل‌های جدید انقلاب است از این رو باید سفر کاروان‌های راهیان نور را جدی گرفت.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) افزود: فرق گرامیداشت روز زن در ایران با غرب این است که در ایران این روز یادآور کرامت و جایگاه زن در اسلام و ارزش زنان و مادران نزد خداوند است اما در غرب از زنان نمونه کالاهای تبلیغاتی و در نهایت برده‌داری استفاده می‌کنند.
حجت‌الااسلام رفیعی بیان کرد: زنان مسلمان الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا(س) را قرار داده‌اند، زیرا ایشان انسان کاملی و مهد پرورش و تربیت زنان و مردان باغیرت و مقید به اسلام و انسانیت است.
وی با اشاره به سالروز تشکیل کانون فرهنگی مساجد تأکید کرد: پیامبر گرامی اسلام به محض ورود به مدینه اقدام به ساختن مسجد کردند و مساجد را محل عبادت و کار فرهنگی و مذهبی قرار دادند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha