سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3698334
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی: ضیایی تکیه بر آموزه‌های اهل بیت(ع) و همگامی با نظام آموزشی کشور به منظور تربیت نسل کودک و نوجوان بر پایه حیات طیبه را شیوه‌ای مناسب خواند و افزود: سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

به‌ گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز گذشته، 17 اسفند در جشن سپاس که با عنوان «جوانه لبخند بکاریم» برگزار شد، بزرگ‌ترین هدیه مربیان به جامعه اسلامی را تربیت کودکانی خلاق، پویا، با نشاط و آینده‌نگر عنوان‌ کرد.

وی تکیه بر آموزه‌های اهل بیت(ع) و همگامی با نظام آموزشی کشور به منظور تربیت نسل کودک و نوجوان بر پایه حیات طیبه را شیوه‌ای مناسب خواند و افزود: سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: کودکی و نوجوانی بهترین زمان و سرمایه‌ای مناسب برای حرکت در مسیر پیشرفت و دانش‌افزایی است.

سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد

ضیایی نیازهای امروز آینده‌سازان به مهارت‌آموزی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برپایی بازارچه خیریه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، روز مادر و تقارن آن با هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت، اظهار کرد: این امر می تواند به تشویق کودکان و نوجوانان به فراگیری مهارت و همچنین ترغیت آنان به فعالیت‌های خیرخواهانه مبتنی بر اصول اسلامی و اخلاقی کمک ‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از موفقیت‌های همه‌جانبه این مرکز طی سال جاری سخن گفت و با اشاره به توفیق مربیان و اعضای آن در سطح استانی، ملی و بین المللی، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی، بهره‌گیری از خرد جمعی و همچنین رعایت سه اصل نظم اخلاقی، اداری و مالی در این میان اثربخش بوده است.

وی برجستگی‌های کودکان و نوجوانان عضو کانون را بیانگر تاثیرگذاری تلاش‌های همکاران ستادی و مراکز فرهنگی و هنری دانست و گفت: برگزاری این آیین تلاش کوچکی در جهت سپاسگزاری از کارکنان این مجموعه فرهنگی است.

captcha