تجربه هیجان و دستگیری مجرمان در بازی «گشت پلیس»+ دانلود
کد خبر: 3698347
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

تجربه هیجان و دستگیری مجرمان در بازی «گشت پلیس»+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ بازی گشت پلیس به شما این امکان را می‎دهد تا در نقش پلیس موتورسوار در شهر تهران، به‌دنبال دزدها و مجرم‌ها بگردید و می‌‎توانید آزادانه در محله‎های آشنای شهر گشت‌زنی کنید و ماموریت‎های هیجان‎انگیز و بازی‎های جانبی متنوعی را تجربه کنید.

به گزارش ایکنا؛ تاکنون بسیاری از بازی‎های موبایل مخصوصا در ایران محدود به محیط‌های خاصی بوده‌اند، با اینکه شاید داستان‌های بسیار جذابی داشتند ولی نسبت به محیط محدود بوده‌اند؛ اما یکی از معدود بازی‌هایی که توانسته است یک جهان باز خاص را در اختیار مخاطب خود قرار دهد و مدت‎ها او را سرگرم کند بازی موبایل گشت پلیس است.

در این بازی بخش کوچکی از زحمت‌های پلیس در قالب یک بازی‌ ویدیویی به تصویر کشیده می‎شود؛ عنوان «گشت پلیس» در این بازی نشان می‎دهد که با وجود تمام سختی‌ها، پلیس‎ها همیشه سعی می‌کنند تا ماموریت‌های خود را به درستی به پایان برسانند. جدا از این که خود بازی هم با المان‌های مثبت خود می‌تواند بازیکن‌ها را سرگرم کند. با ما در معرفی بازی «گشت پلیس» همراه شوید.

داستان این بازی به شکلی است که شما در نقش یک پلیس موتورسوار وظیفه دارید شهر و منطقه خود را از شر دزدان و ارازل نجات دهید و امنیت را به مردم هدیه کنید. آرش همیشه دوست داشت تا به نیروی انتظامی بپیوندد. پس از تلاش‌های فراوان، او سرانجام به آرزویش رسیده و اکنون باید با انجام ماموریت‌های گوناگون پیشرفت کند. اینجاست که بازیکن نقش خود را پیدا می‌کند؛ باید به همراه آرش و موتورش امنیت را دوباره به تهران بازگردانید. استودیو سازنده برای جذابیت بیشتر عنوان خود دو قسمت متفاوت ساخته تا بازیکن‎ها با هرکدام که خواستند سرگرم شوند.

به گزارش ایکنا؛ یکی از آنها را می‎توانیم بخش «مرحله‌ای و آزاد» بنامیم. اینجا آرش باید با موتور خود به گشت‌زنی ادامه داده و پس از دریافت ماموریت، خود را به هدف برساند. از یاد نبرید که زمان اتمام هر مرحله محدود خواهد بود. بنابراین نه تنها مجبورید با سرعت بروید، باید مراقب ماشین‌ها هم باشید تا تصادف نکنید. تفاوت بخش مرحله و آزاد هم این است که با یکی از آنها ماموریت انجام داده و با دیگری آزادانه گشت‌‎زنی خواهید کرد.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2016/09/%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF.jpg

البته پیست سرعت هم امکان موتورسواری و هیجان بیشتر را به شما می‌دهد اما در بخش ماموریتی می‌توانید مانور بیشتری بدهید و به نظر می‌رسد برای بازیکن جذابیت بیشتری داشته باشد. در این بخش با انواع ماموریت‌ها که از سمت فرمانده به شما می‌رسد روبه‌رو هستید. دستگیری سارقان، تعقیب و دنبال‌کردن کیف قاپ، مداخله در دعوای خیابانی و ... از ماموریت‌هایی است که در این بخش به شما داده می‌شود. نکته جالب توجه در هر سه حالت بازی این است که گیم‌پلی بازی بسیار آسان است اما هر چه به پیش می‌روید با چالش‌های سنگیت‌تری رو به رو می‌شوید.

بخش دوم به سرگرمی‌های جانبی اختصاص دارد. اینجا چندین بازی جالب وجود داشته و هر کدام را که خواستید می‌توانید انجام دهید. همان طور که پیشتر گفتیم این دو قسمت می‌توانند جذابیت «گشت پلیس» را افزایش داده و آن را از تکرار دور کنند، اما چندین المان منفی موجب شده تا سازندگان این بازی نتوانند نور و حرکت را به جایگاه واقعی خود در این بازی برسانند.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2016/09/%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3.jpg

در این بازی رابط کاربری نسبتا شلوغ بوده و بیشتر صفحه را به خود اختصاص داده است. طبیعتا در این شرایط، بازیکن جذابیت کافی از گرافیک و محیط را نمی‌برد. همچنین مشکلات کنترل به بازی‌های جانبی هم راه یافته و اگر به بخش تیراندازی بروید، می‌بینید که هنگام کلیک روی دکمه شلیک، باید چند ثانیه صبر کنید تا تیر رها شود. ساده‌تر بگوییم، بین لمس کلید و شلیک تیر تاخیرهایی می‌بینیم.

شکل و شمایل یک پلیس ایرانی با همان لباس‌های زیبا و مقدس به همراه یک موتور تمام آن چیزی است که در بازی شما درگیر می‌کند. عکس‌العمل‌ها و حرکت‌های کاراکتر پلیس نسبتا حرفه‌ای طراحی شده و به موقع می‌توانند بازیکن را جذب کنند. البته باید گفت گشت پلیس تنها یک بازی نیست و بعضی نکته‌های ایمنی هم هنگام تجربه این عنوان بازگو خواهند شد.

محیط بازی نسبتا ساده است و نحوه کنترل کاراکتر موتورسوار تقریبا به سهولت انجام می‌گیرد اما در بعضی مراحل با چالش‌های نفس‌گیری رو به رو می‌شوید. خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، کوچه‌ها، ماشین‌های پارک شده و در حال تردد و حتی ساختمان‌ها و نماهای مختلف یک به یک به درستی طراحی شده‌اند و بسیار طبیعی و نزدیک به واقعیت به نظر می‌رسند که باید گفت در نمونه‌های مشابه کمتر دیده می‌شود که لوکیشن بازی به این کیفیت طراحی شده باشد.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2016/09/%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84.jpg

البته در این بازی بعضا شاهد مکان‌های تکراری هستیم اما همینکه بازساز کشور زحمت زیادی کشیده و سعی کرده محیط شبیه‎سازی شده را به ارمغان بیاورید خود قابل تقدیر است. با این وجود اگر سازنده تنها از یک فیلتر رنگی استفاده نمی‌کرد و بازی هم منطقه‌هایی متفاوتی داشت، پروژه نهایی بهتر می‌شد.

یک از نکات خوب این بازی صداهای بازی است و صداپیشگان بازی همگی از پیشکسوتان صنعت دوبله هستند که همین مسئله توانسته تا جذابیت «گشت پلیس» را افزایش دهد. البته هرچند «گشت پلیس» شاید مشکلاتی داشته باشد اما با المان‌های مثبتش می‌تواند تا روزها مخاطب خود را سرگرم کند.

بنا به گفته تولیدکنندگان، این بازی حاصل کار تیمی 15 نفره از متخصصین هنری و فنی به مدت 9 ماه است تا بیش از 32000 شئ در محیط بازی، بیش از 40 دقیقه نریشن، ده‌ها کلیپ انیمیشن سه بعدی، بیش از 40 موشن کمیک و در حجمی حدود هشتاد مگابایت گنجانده شوند و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم آورند. شما میتوانید برای دریافت این بازی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha