آسیب‌های اجتماعی، نتیجه عدم رعایت قانون است
کد خبر: 3698453
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

آسیب‌های اجتماعی، نتیجه عدم رعایت قانون است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی جایگاه قانون را بی رقیب و بی بدیل دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی به دلیل رعایت نشدن قانون است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز 19 اسفند، در جمع فرماندهان و روسای کلانتری های نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تمام عوامل موجود در جهان هستی اعم از کیهان، کهکشان و منظومه شمسی بر اساس نظم بر پا است.
وی با بیان اینکه بر همه جمادات، حیوانان و انسان نیز قانون حاکم است، اظهار کرد: هرجا به قانون درست عمل نشود، به نتیجه‌ای مطلوب نخواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کشاورزی که از فنون و قوانین استفاده می‌کند، ثمره خوبی برداشت می‌کند، افزود: همچنین پزشک و بیماری که از قانون استفاده می‌کند، نتیجه رضایت بخشی را می بینند.
عبادی با بیان اینکه در بدن انسان نیز نظم و قانون خاصی حاکم است، تصریح کرد: بروز هرگونه ناراحتی و آثار بیماری به این دلیل است که در که در نظم و قانون خلأ ایجاد شده است.
وی بیان کرد: اگر جامعه‌ای فرو می پاشد و یا عده‌ای موجب ننگ انسان می‌شوند، پیدا است که در آن به قانون عمل نشده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی جایگاه قانون را بی بدیل و بی رقیب دانست و گفت: آنچه بر همه جهان اصلی حاکم است و باید بر جهان اسلام نیز حاکم باشد، قانون است.
عبادی با بیان اینکه رعایت قانون در هر امری منجر به پیروزی می‌شود، افزود: بسیار نگران کننده است که به نسخه دین، عقل و قانون اساسی و مصوب درست عمل نمی‌شود.
وی ادامه داد: متأسفانه در بسیاری از موارد دولتمردان به قانون عمل نمی‌کنند و بسیاری از مردم نیز قانون گریز و بسیاری از شیاطین قانون ستیز هستند و این امر منجر به در جا زدن می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عده ای خاص در برابر خون شهدا و نیروهای با صداقت بی قانونی می‌کنند، اظهار کرد: طلاق، کشته شدن هزاران نفر در سال و دیگر آسیب‌های اجتماعی به دلیل رعایت نشدن قانون است.
عبادی خواستار اجرای دقیق قانون شد و یادآور شد: نیروی انتظامی بیشترین مباشرات جامعه را دارد و بزرگ ترین متصدی در اجرای قانون است.
انتهای پیام

captcha