حيدرالعبادی: زمان مبارزه با تروریسم فکری فرار رسیده است
کد خبر: 3698517
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

حيدرالعبادی: زمان مبارزه با تروریسم فکری فرار رسیده است

گروه بین‌الملل ـ نخست‌وزیر عراق با اشاره به این که مقابله نظامی با تروریسم به پایان کار خود رسیده، بر لزوم مبارزه با افکار و اندیشه‌های تروریستی و تکفیری تاکید کرد.

حيدرالعبادی: زمان مبارزه با تروریسم فکری فرار رسیده است

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ حیدرالعبادی، امروز (19 اسفندماه) طی سخنانی در نمایشگاه «امنیت و دفاع» در بغداد تصریح کرد: مبارزه نظامی با تروریسم به پایان رسیده و اکنون زمان آن رسیده که با افکار و اندیشه‌های تروریستی و رویکرد فرقه‌ای و تکفیری مبارزه کنیم.

وی با بیان این که سلاحی که اکنون به آن نیاز داریم برای جنگ نیست، یلکه برای ایجاد صلح و بازسازی از آن استفاده شود، تصریح کرد: تلاش‎های بخش مهندسی و مکانیکی یگان‌های نظامی عراق، دستاورهای پیشرفته‌ای را به ارمغان آورده  و این امکانات گواه توان پیشرفته نظامی این کشور برای مبارزه با تروریسم است.

نخست‌وزیر عراق در بخش دیگری از سخنان خود به فرمان صادر شده در ارتباط با بسیج مردمی عراق و پیوستن آن به ارتش اشاره کرد و گفت: این فرمان در راستای حفظ هویت نیروهای امنیتی صورت گرفته است.

العبادی گفت: اقدامات انجام شده در راستای منحصرشدن سلاح در دست دولت با هدف حمایت از شهروندان و اعمال اقتدار دولت صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود؛ حیدر العبادی شامگاه پنجشنبه(17 اسفندماه) حکم پیوستن نیروهای داوطلب بسیج مردمی به نیروهای امنیتی این کشور و برابری حقوق و مزایای این نیروها با ارتش را صادر کرد.

انتهای پیام

captcha