خدمات‌رسانی 400 موکب ایرانی در اربعین حسینی
کد خبر: 3698526
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
منصورآبادی اعلام کرد:

خدمات‌رسانی 400 موکب ایرانی در اربعین حسینی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور گفت: ‌در ایام اربعین سال جاری بیش از 400 موکب از ایران در شهر کربلا به زائران امام حسین(ع) خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مجتبی منصورآبادی، معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور دیروز شنبه، 19 اسفند درمراسم ارتقای فرهنگ خدمت به زائران اربعین حسینى در مجموعه فرهنگی آزادی شهر سرچشمه رفسنجان گفت: اگر کسی بخواهد عزیز و مورد احترام مردم و خداوند قرار گیرد، باید به در خانه امام حسین(ع) برود، شهید حججی خادم امام حسین(ع) بود و با اخلاق نیکو با مردم برخورد می‌کرد و همه از وی راضی بودند.
وی افزود: برخی افراد در این دنیا توسط ملک‌الموت و برخی توسط شاگردان ملک‌الموت قبض‌روح می‌شوند و شهدا کسانی هستند که جان آن‌ها را خداوند می‌گیرد.
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با تأکید بر اینکه کسانی که در راه امام حسین(ع) شهید شوند و یا نوکری و خادمی امام حسین(ع) را کنند، خداوند دست‌شان را می‌گیرد و به بهشت راهی می‌کند، تصریح کرد: امام حسین(ع) به خاطر جان‌فشانی و فداکاری که داشتند، خداوند به وی ویژگی‌هایی از جمله استجابت دعا زیر قبه‌اش و شفاعت در تربتش را به این امام همام عطا فرموده است.
منصورآبادی اظهارکرد: خداوند به یاران باوفای امام حسین(ع) و کسانی که از روی خلوص‌‌نیت با امام حسین(ع) عهد می‌بندند، دنیا، عقبی و اولا را می‌دهد بنابراین خدمت به مردم به ویژه زائران امام حسین(ع) را عبادت بدانید.
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور تأکید کرد: در سال جاری در ایام اربعین بیش از 400 موکب از ایران در شهر کربلا به زائران امام حسین(ع) خدمات‌رسانی کردند.
منبع: ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان
انتهای پیام

captcha