گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3698531
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

گسترش صحن حضرت زهرا(س) در کربلا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: 220 هزار مترمربع صحن حضرت زهرا (س) در کربلاست که ستاد عتبات عالیات در ایران طی چهار سال آن را ایجاد کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن کبیریان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان دیروز شنبه، 19 اسفند درمراسم ارتقای فرهنگ خدمت به زائران اربعین حسینى در مجموعه فرهنگی آزادی شهر سرچشمه رفسنجان گفت: 220 هزار مترمربع صحن حضرت زهرا (س) در کربلاست که ستاد عتبات عالیات در ایران طی چهار سال آن را ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه امروز پرچم امام حسین(ع) دست خادمان این امام است و این وظیفه خادمان و موکب‌داران را سنگین می‌کند، افزود: زائران که از شما درخواست پذیرایی می‌کنند یک حسنه و شما دو حسنه و پاداش دارید.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان تصریح کرد: پزشکانی که به زائران اربعین خدمت می‌کنند با فروتنی و اخلاص نیت به خدمات می‌پردازند تا این یک ماه ذخیره برای 11 ماه دیگر سال باشد.
یادآور می‌شود، در پایان این همایش از خادمان موکب خاتم‌الانبیا که بزرگترین موکب در ایام ابعین است و به زائران امام حسین(ع) در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، درمان، پذیرایی و... خدمت می‌کنند، با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
منبع: ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان
انتهای پیام

captcha