برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن در دانشگاه پیام نور شهرکرد
کد خبر: 3698547
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
شاهقلیان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن در دانشگاه پیام نور شهرکرد

برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن در دانشگاه پیام نور شهرکرد گروه فعالیت‌های قرآنی - مدرس دانشگاه از برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد خبر داد.

الهام شاهقلیان، مدرس دانشگاه، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن هم‌زمان با برگزاری طرح دینی _معرفتی جنگ نرم در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.
وی بابیان اینکه فراهم آوردن فضای مناسب کسب آموزه‌های مختص به قرآن و نقد منطقی پیرامون مباحث قرآنی موجب افزایش ظرفیت و بلوغ اعتقادی دانشجویان، مدیران و مبلغان آینده می‌شود اظهار کرد: کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن از 14 آبان آغاز و تا 14 اسفند ادامه داشت.
شاهقلیان بابیان اینکه هدف عاملان در جنگ نرم تأثیر بر باورها، نگرش‌ها و ارزش‌های مخاطبان، تصرف و سلطه بر انسان و باورهای او از راه نفوذ بر مرزهای عقیدتی _فکری_روحی و غریزی است افزود: کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام نور با همکاری دفاتر نهاد رهبری، بسیج دانشجویی اساتید، پایگاه بسیج خواهران اقدام به برگزاری کارگاه جنگ نرم در استان کرد.
مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این کارگاه بین انجمن‌های فعال دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد رتبه اول را کسب کرده است.
وی دریافت گواهی شرکت در دوره، اخذ ۴ نمره میان‌ترم برای دروس گروه معارف را ازجمله امتیازات افراد شرکت‌کننده در این کارگاه دانست و ادامه داد: در اولویت قرار گرفتن دانشجو برای شرکت در اردوهای زیارتی_فرهنگی، تقدیر از برگزیدگان دوره از دیگر امتیازات شرکت در کارگاه آموزشی جنگ نرم در قرآن است.
شاهقلیان تأکید کرد؛ علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه جنگ نرم در قرآن برای آشنایی با نحوه مباحثه قرآنی و پاسخگویی به شبهات، کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند برگزاری کارگاه می‌توانند به کانال تلگرامی کانون قرآن و عترت به آدرس quranshkpnu@ و یا به پایگاه بسیج یا دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور شهرکرد واقع در خیابان فردوسی شمالی _بالاتر از صداوسیما مقابل فرهنگسرای ارشاد مراجعه کنند.

captcha