اعلام فراخوان سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3698601
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کارگران خبر داد:

اعلام فراخوان سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» در چهارمحال و بختیاری

اعلام فراخوان سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» در چهارمحال و بختیاری گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» در استان خبر داد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی در این عرصه معنوی از اهداف برگزاری سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت امام رضا (ع)، احادیث و هجرت امام رضا (ع)، سیره و فرهنگ و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگانی پدر گرامی‌شان حضرت امام موسی کاظم (ع) را از محورهای سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» است.
کارگران ابراز کرد: کتاب‌های تولیدشده، آماده چاپ، چاپ‌شده از بخش‌های سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» در چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری آخرین‌مهلت ارسال آثار را تا 1 تیر سال 97 دانست و تصریح کرد: آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی «تولید کتاب رضوی» 3 شهریور سال 97 برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های اینترنتی chb.shamstoos.ir، portalshamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 038333334890 تماس بگیرند.

captcha