آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری ایلام برای ایام نوروز
کد خبر: 3698611
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
دلخواه خبر داد:

آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری ایلام برای ایام نوروز

گروه اجتماعی: مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام از آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و راهداری ایلام، نوراله دلخواه، مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام، با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ماه 97 ادامه دارد، اظهار کرد: 67 شرکت حمل‌ و نقل مسافربری برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز آمادگی دارند.
مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: 1400 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی نیز در استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند و این تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای است که آماده خدمات‌رسانی به مسافران دارند .
وی یاد آور شد: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، بازرسی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آغاز شده و در این بازرسی‌ها، نواقص و ایرادهای احتمالی این ناوگان شناسایی می‌شود و با همکاری پلیس‌راه و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌و نقل، نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان به‌ منظور ارتقای ایمنی خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌شود .
انتهای پیام
captcha