نمایش تابلوی حضرت مریم و مسیح در فیلیپین+عکس
کد خبر: 3698722
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به مناسبت میلاد حضرت زهرا صورت گرفت؛

نمایش تابلوی حضرت مریم و مسیح در فیلیپین+عکس

گروه بین‌الملل – دومین نشست انجمن زنان فرهیخته ایران و فیلیپین همزمان با سالروز تولد حضرت زهرا(س) با نمایش دو تابلو از حضرت مریم و مسیح(ع) در مانیل برگزار شد.

نمایش تابلوی حضرت مریم و مسیح در فیلیپین+عکسبه گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین؛ این نشست با عنوان «زن، مشارکت اجتماعی، شهروند جهانی» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز جهانی زن در رایزنی فرهنگی ایران برگزار شد.

این برنامه با برگزاری نمایشگاهی از آثار بانوان هنرمند ایرانی که به همت اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مانیل اعزام شدند، همراه بود.

نمایش تابلوی حضرت مریم و مسیح در فیلیپین+عکس

در این مراسم که با حضور اعضای انجمن زنان فرهیخته ایران و فیلیپین برگزار شد، محمد تنهایی؛ سفیر ایران در فیلیپین، محمد جعفری‌ملک؛ رایزن فرهنگی ایران در مانیل، خانم بلمونته؛ رئیس پارک‌های ملی و مشاور رئیس‌جمهور فیلیپین، تندیس تقوی؛ معاون انجمن زنان فرهيخته ايران و فيليپين و هنرمند قرآنی، خانم آبایا؛ رئیس جمعیت «فوکولاره» فیلیپین، خانم دومیا؛ همسر سفیر اسبق فیلیپین در تهران و زینب هاویر از دیگر بانوان حاضر در خصوص زن و مشارکت‌های اجتماعی و نقش زنان در جوامع سخنرانی کردند.

نمایش تابلوی حضرت مریم و مسیح در فیلیپین+عکس

در حاشیه مراسم  نمایشگاه دایرشده از آثار چهار بانوی هنرمند ایرانی از فرزندان شاهد و تندیس تقوی، هنرمند قرآنی در رشته‌های مینیاتور، نقاشی، خوشنویسی، سفال، مجسمه و معرق چوب و فرش مورد توجه علاقه‌مندان و حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha