دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضا‌های مجازی دارند
کد خبر: 3698765
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضا‌های مجازی دارند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که دشمنان در فضای مجازی اعتقادات دینی ایرانی‌ها را هدف قرار داده‌اند گفت: دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضا‌های مجازی دارند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روزگذشته 19 اسفند ماه در اختتامیه دوره آموزشی «شمیم معرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضاهای مجازی دارند که آگاهی و هوشیاری در این زمینه امری لازم و ضروری است.
وی با اشاره به این که دانش‌افزایی به عنوان نخستین قدم در تحقق این اهداف است افزود: تمام تلاش ما باید در این زمینه باید به این شکل باشد که بتوانیم طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و به این شکل با مد نظر قرار دادن بحث‌های دینی و اخلاقی پیشگام عمل کنیم.مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کسب دانش به عنوان یکی از فضائل اخلاقی است که می‌تواند بدی‌ها و زشتی‌ها را دور کرده و ابزاری برای مقابله با زشتی‌ها و به ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد که نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه مشارکت و همکار‌یهای لازم را داشته باشند.
ستوده اظهار کرد: داشتن همدلی و وحدت برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ما حائز اهمیت بسیار است و به همین دلیل است که برنامه‌ریزی‌های دشمنان در این زمینه بسیار دقیق است و از هیچ تلاشی در این زمینه برای پیاده‌سازی این اهداف شوم دریغ نمی‌شود.
وی تصریح کرد: ما در نظر استکبار جهانی و اسرائیل یک تهدید به حساب می‌آئیم لذا با پشتیبانی چند کشور منطقه ای از جمله عربستان، امارات و ترکیه برنامه ریزی کرده‌اند تا در مقابل این انقلاب از طریق ایجاد و گسترش فرقه‌های جعلی مانند وهابیت، طالبان و داعش الگوسازی دیگری را انجام دهند و با حمایت و گسترش این فرقه های انحرای به اسلام و انقلاب اسلامی و تشیع ضربه بزنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به آسیب ‌های اجتماعی موجود در جامعه افزود: باید در جامعه آرامش باشد و با توجه به مطرح شدن استرس و اضطراب به عنوان بیماری هزاره سوم، باید در جهت کاهش اضطراب و استرس و ایجاد آرامش در جامعه که یکی از بحث های حاکمیتی جوامع است تلاش کرد
انتهای پیام

captcha