حضور اساتید ایثارگر و طلاب بسیجی حوزه علمیه خراسان در مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3698777
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

حضور اساتید ایثارگر و طلاب بسیجی حوزه علمیه خراسان در مناطق عملیاتی جنوب

گروه معارف ـ بیش از دو هزار و 150 نفر از اساتید ایثارگر و طلاب بسیجی حوزه علمیه خراسان در راستای احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سرزمین راهیان نور میهمان مناطق عملیاتی جنوب خواهند بود.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان خراسان، بیش از و هزار و 150 نفر از اساتید ایثارگر و طلاب بسیجی حوزه علمیه خراسان با هدف حفظ نام و یاد شهدا و احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با حضور در سرزمین راهیان نور میهمان مناطق عملیاتی خواهند بود.

بنابر این گزارش،‌ این اردو قرار است طی اعزام کاروان‌های طلاب بسیجی و اساتید ایثارگر حوزه علمیه خراسان با عنوان «ملک آسمانی» به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت گیرد.
این کاروان ها که به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان خراسان و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به سرزمین راهیان نور اعزام می شوند، در مرحله اول اعزام بیش از دو هزار نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان در قالب 25 کاروان از 20 اسفندماه سال جاری الی 15 فرودین ماه سال 97 در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا حضور می یابند.
گفتنی است‌، در مرحله دوم نیز بیش از 150 نفر از اساتید ایثارگر به همراه خانواده از 21 تا 27 اسفندماه میهمان مناطق عملیاتی و یادمان شهدا خواهند بود.

انتهای پیام

captcha