فعالیت‌های فرهنگی بدون توجه به مساجد نتیجه‌بخش نخواهد بود
کد خبر: 3698794
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
محمدی:

فعالیت‌های فرهنگی بدون توجه به مساجد نتیجه‌بخش نخواهد بود

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم با تاکید بر کارکرد ویژه مساجد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی بدون توجه به مساجد به نتیجه نخواهد بود.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم امروز یکشنبه ۲۰ اسفند در دیدار با اعضای هیئت امنای مسجد ونسر شهرستان طارم با بیان اینکه مساجد تنها سنگرهای مقابله با تهاجم فرهنگی نیستند، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد کارکردهای دفاعی مسجد بودیم.
حجت‌الا سلام محمدی با اشاره به جایگاه والای مساجد در اسلام، تصریح کرد: مساجد به عنوان خانه خدا دارای آداب و رسوم خاصی است که رعایت آن برای هر فردی که قصد حضور در مسجد را دارد، واجب است.
این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه جدی به کارکردهای مختلف مساجد، ادامه داد: مساجد نقش تاثیرگذاری در فرهنگ جامعه دارد و فعالیت‌های فرهنگی بدون توجه به نقش مساجد به نتیجه نخواهد رسید.
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های مذهبی مانند مساجد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهره گرفته شود، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی جدی و مناسب برای جذب جوانان به مساجد وجود داشته باشد تا بتوان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرد.
انتهای پیام
captcha