نمایشگاه بهاره در قزوین افتتاح شد
کد خبر: 3698920
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
با حضور معاون اقتصادی استانداری قزوین؛

نمایشگاه بهاره در قزوین افتتاح شد

گروه اجتماعی- در آستانه فرارسیدن سال جدید و عید نوروز در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه کالاهای موردنیاز مردم در ایام نوروز به‌صورت متمرکز و با قیمتی مناسب است که استقبال مردم نشان می‌دهد این کار به هدف خود رسیده است.
وی اضافه کرد: تلاش شده است تا ضمن حضور اصناف خوش‌نام در این نمایشگاه به کیفیت اجناس توجه شود و در کنار آن قیمت‌ها نیز کمتر از بازار باشد تا انگیزه خرید مردم را بیشتر کند.
حبیبی تصریح کرد: تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان صنعت هم در این نمایشگاه مستقرشده و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و یا کم‌فروشی و یا شکایت شهروندان بلافاصله در محل به آن رسیدگی شده و برخورد قانونی با آن صورت می‌گیرد.
نمایشگاه فروش بهاره از هجدهم تا بیست‌وچهارم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپاست و شهروندان می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی تهیه کنند.
این نمایشگاه در دو سالن با بیش از ۲۵۰ غرفه و مشارکت تولیدکنندگان، صنوف تولیدی و خدماتی، برپاشده و اقلام موردنیاز مردم در ایام نوروز باکیفیت مرغوب و قیمت مناسب ارائه می‌شود.
انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، ظروف آشپزخانه، حبوبات، مواد شوینده، گل و گیاه، ماهی، مرغ، گوشت قرمز و سفید، در غرفه‌های نمایشگاه ارائه‌شده است.

انتهای پیام

captcha