حضور 56 درصدی ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم
کد خبر: 3698922
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

حضور 56 درصدی ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: 56 درصد داوطلبان آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در آزمون شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقاندار در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای قرآنی که همه ساله در سراسر کشور به صورت هم زمان اجرا می‌شود آزمون حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم است .
وی افزود: در شانزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم هشت هزار و 736 نفراز استان البرز ثبت‌نام کردند که نسبت به تعداد هفت هزار و 600 نفرثبت‌نام کنندگان سال ٩٥ شاهد رشد 15 درصدی هستیم.
این مسئول بیان کرد: آزمون کتبی درهفت شهر استان البرز برگزار شد و در این آزمون از 6هزار و 91 نفر ثبت‌نام‌کننده سه هزار و 442 نفر در این آزمون شرکت کردند که بر اساس آمار حضور داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون 56 درصد است.
دهقاندار افزود: در شهر کرج آمار میزان مشارکت ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کتبی، 66 درصد اعلام شده است.
وی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی از 14 اسفند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir صفحه شخصی کارنامه آزمون خود را مشاهده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن (٣٢٥٦٣١٣٧) معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند.
انتهای پیام./

captcha