کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در رونق مساجد دارند
کد خبر: 3698939
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
حجت الاسلام نکونام:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در رونق مساجد دارند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در رونق مساجد دارند گروه فرهنگی - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در تربیت افراد جامعه و رونق مساجد دارند تصریح کرد: مسئولان این کانون‌ها باید در تربیت ایمانی و اعتقادی افراد جامعه تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری صبح امروز 20 اسفندماه در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در مجتمع رفاهی تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد گفت: عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با 25 سال سابقه فعالیت باید ارزیابی شود.
وی بابیان اینکه بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی که از طرف دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود درست و دقیق نیست اظهار کرد: هر کانون و افراد آن باید فعالیت‌های کانون خود را ارزیابی کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه ارزیابی‌ها نباید مانع از ادامه فعالیت افراد و مأیوس شدن آن‌ها شود افزود: یکی از ویژگی‌های مؤمنان خستگی‌ناپذیر و امیدوار بودن او است.
نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در تربیت افراد جامعه و رونق مساجد دارند تصریح کرد: مسئولان این کانون‌ها باید در تربیت ایمانی و اعتقادی افراد جامعه تلاش کنند.
امام‌جمعه شهرکرد برگزاری برنامه‌های پرنشاط و مفرح، ایجاد فضای پاسخگویی به شبهات در مساجد را ازجمله برنامه‌هایی دانست که در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مؤثر است.
وی تعرض به پرچم جمهوری اسلامی ایران در انگلیس را از نشانه‌های نفاق برشمرد و بیان کرد: مردم باید با پیروی از ولایت‌فقیه در کشور توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
حجت‌الاسلام نکونام صداقت با اهل‌بیت و ولایت‌فقیه، ایجاد ظرفیت برای متصل شدن به هرآن چیزی که خدا گفته و دوری ازآنچه خدا نهی کرده است را ازجمله ویژگی‌های افراد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و خاطرنشان کرد: وفای به عهد باخدا، صله مطلق، داشتن ظرفیت اقامه نمازی با خاصیت و پربار، فقرزدایی و استفاده از انسان‌های خلاق و اخلاق‌مداری از دیگر این ویژگی‌هاست.

captcha