رقابت 600 نونهال کاشانی در آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3698941
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

رقابت 600 نونهال کاشانی در آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: 606 نفر دانش آموز زیر 12 سال کاشانی در مرحله شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان کاشان مرحله شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز برگزار شد.
وی ادامه داد: در همین راستا 606 نفر دانش آموز زیر 12 سال کاشانی روز پنج شنبه هفدهم اسفند ماه در مدرسه دخترانه حاج اکبر طالبیان مقدم در مرحله شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: امسال با تدابیری که اندیشیده شد ۳۷۸۳ شرکت کننده به صورت همزمان با سراسر کشور صبح روز پنجشنبه 10 اسفند ماه در آزمون کتبی شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کاشان شرکت کردند.
حافظیان اضافه کرد: افرادی که در آزمون کتبی 70 و در آزمون شفاهی نمره 75 را کسب نمایند به آنان از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک معتبر اعطا می‌شود و به افرادی که نمره آزمون آنان بالاتر از 95 شود نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha