فضای مجازی بنیان‌های خانواده را تحت تأثیر قرار داده است
کد خبر: 3698968
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
زاهدی:

فضای مجازی بنیان‌های خانواده را تحت تأثیر قرار داده است

گروه فرهنگی - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی آنچنان بر روابط خانوادگی غالب شده که بچه‌ها بیشترین ارتباطاشان با فضای مجازی است تا با پدر و مادر و این مسئله نگرانی را ایجاد می‌کند که بنیان‌های خانواده رو به سستی رود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنیه، 20 اسفند در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی کرمان با تقدیر از مدیریت کتابخانه‌های استان کرمان در راستای جلب بیشتر مخاطبان گفت: با این حال باید اقشار بیشتری را از جلمه زنان، دانشجویان و دانش‌آموزان به سمت و سوی کتابخوانی حرکت داد.
وی افزود: فضای مجازی آنچنان بر روابط خانوادگی غالب شده که بچه‌ها بیشترین ارتباطاشان با فضای مجازی است تا با پدر و مادر و این مسئله نگرانی را ایجاد می‌کند که بنیان‌های خانواده رو به سستی رود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رهایی از این مسئله، راه حل این است که کتاب و کتابخوانی را احیا کرد و جایگزین فضای‌های مجازی کنیم.
زاهدی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی کرمان ضمن اینکه فضای منحصر به فردی است، اما باید توجه داشته باشیم که این فضا شاید از نظر تاریخی بسیار خوب باشد، اما از نظر کاربردی و فیزیکی نیاز به تعمیرات اساسی وجود دارد تا در مقابل بحران‌هایی از جمله زلزله بتواند مقاوم باشد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طی سال گذشته 3 میلیون نفر به کتابخانه‌های عمومی استان کرمان مراجعه داشتند که با جمعیت استان کرمان برابری می‌کند، لذا باید تحلیل آماری از مراجعه‌کنندگان صورت گیرد تا براساس آن برای جلب مخاطبان بیشتر برنامه‌ریزی کرد.
منبع: روابط عمومی کتابخانه‌های استان کرمان
انتهای پیام

captcha