برای توسعه کرمان از ظرفیت ائمه جمعه استفاده شود
کد خبر: 3698974
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
رزم‌حسینی:

برای توسعه کرمان از ظرفیت ائمه جمعه استفاده شود

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار کرمان با تأکید برآنکه باید از ظرفیت ائمه جمعه نیز در راستای توسعه استان کرمان استفاده کنیم و این موضوع در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان دیده شده است، بیان کرد: ما اکنون در آغاز راه هستیم و اتفاقات میمونی در استان کرمان در حال رخ دادن است.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز یکشنیه، 20 اسفند در گردهمایی سراسری ائمه جمعه استان کرمان، گفت: در ابتدای شروع کار خود در استانداری کرمان، یکی از سیاست‌های اجرایی این بود که وقت خود را وقف استان کنم و سعی بر این بوده تاکنون پایبند این مورد باشیم.
وی خدمت به مردم را فراتر از مقامات دولتی عنوان کرد و افزود: توسعه استان کرمان یکی دیگر از سیاست‌هایی است که از ابتدا تاکنون به آن پایبند بوده و در راستای آن گام برداشته‌ایم و معتقدم با پیروی از ولایت، رهبری و با ولایتمداری باید توسعه استان را رقم بزنیم.
استاندار کرمان از همدلی و همراهی بین ارکان استان سخن به میان آورد و بیان کرد: توقعات زیاد است اما تلاش کردیم در چهارچوب قانون کسانی را بر مسند کرسی‌های استان قرار دهیم که از مردم بومی استان کرمان باشند.
وی توسعه اقتصادی را همه جانبه دانست و عنوان کرد: از روز اول بر این اصل معتقد بودیم که با شعار نمی‌توانیم توسعه اقتصادی را داشته باشیم لذا باید از موازی کاری بین دستگاه‌ها جلوگیری کرد که برای تحقق این مهم الگوی مثلث توسعه اقتصادی را در استان کرمان تدوین کردیم.
رزم‌حسینی با بیان این مطلب که فرهنگ اقتصادی مبتنی بر آیات و روایات جزء وظایف ائمه جمعه است، اظهارکرد: حرکت‌ها و ایده‌های مطرح شده در استان، در سطح کشور بی‌نظیر است.
وی با اشاره به ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: برخی از سیاست‌ها مربوط به استان‌ها نیست و در تهران تصمیم‌گیری می‌شود اما بخشی از آن مربوط به استان‌ها است که در این راستا در استان کرمان مؤسساتی به عنوان پیشران و رابط بین مردم و دولت انتخاب کردیم تا به مرور زمان مشارکت مردم را داشته باشیم که تاکنون این الگو در استان موفقیت‌آمیز بوده است.
استاندار کرمان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص الگوی اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند که مسئولان از اقدامات انجام شده در قلعه گنج دیدن کنند.
وی اظهارکرد: آثار اقدامات فرهنگی در قلعه گنج را شاهدیم ضمن آنکه اکنون مردم قلعه گنج منزلت پیدا کرده‌اند و امروز منوجان نیز در مسیر قلعه گنج قرار گرفته است.
استاندار کرمان با تأکید برآنکه باید از ظرفیت ائمه جمعه نیز در راستای توسعه استان استفاده کنیم و این موضوع در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان دیده شده است، بیان کرد: ما اکنون در آغاز راه هستیم و اتفاقات میمونی در استان کرمان در حال رخ دادن است.
وی تأکید کرد: همه معین‌ها آنگونه که باید کار نکردند و ممکن است فقط 11 مؤسسه به کار خود در استان کرمان ادامه دهند و سایرین ادامه ندهند اما این الگوی استان کرمان یک الگوی موفق بوده است تا جایی که به سایر استان‌ها ابلاغ شده است.
انتهای پیام

captcha