برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان بروجن
کد خبر: 3698977
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
حجت الاسلام صالحی خبر داد:

برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان بروجن

برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان بروجن گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» برای پنجمین سال متوالی هم‌زمان با سراسر کشور در ایام اعتکاف در این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی اظهار کرد: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» هم‌زمان با مراسم معنوی اعتکاف در مساجد این شهرستان که مراسم اعتکاف در آن برگزار می‌شود، اجرا می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن؛ اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان صبح، ظهر و مغرب، ختم کامل قرآن، تصحیح نماز و اعمال ام‌ داوود را ازجمله برنامه‌های این طرح اعلام کرد و ادامه داد: برای هر مسجد یکی از مدیران موسسه‌ها یا خانه‌های قرآن به‌عنوان مدیر قرآنی اعتکاف در نظر گرفته‌شده است.
حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به استقبال معتکفین در سال گذشته از مسابقه قرآنی «با قرآن در زلال اعتکاف» در شهرستان بروجن اضافه کرد: سال گذشته مسابقه قرآنی با عنوان «با قرآن در زلال اعتکاف» با موضوع «ترجمه و مفاهیم سوره‌های دَهر و حجرات» و «متن و ترجمه خطبه متقین معروف به خطبه همام» برای نخستین بار در مراسم اعتکاف برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال نیز این مسابقه قرآنی با موضوع ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه لقمان، منتخبی از نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه برگزارمی شود.
رئیس اداره بروجن تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف سیزدهم تا پانزدهم ماه رجب، ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ در مساجد شهرستان بروجن برگزار می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: فرهنگ قرآنی، پایه سعادت و کمال جامعه اسلامی است و اجرای برنامه‌های قرآنی برای معتکفین می‌تواند به هرچه پربارتر شدن مراسم معنوی اعتکاف کمک کند.

captcha