یگانگی کار در جبهه فراملی مقاومت از علل موفقیت جوانان عرصه مقاومت اسلامی است
کد خبر: 3699048
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
دبیر سیاسی جمعیت حمایت از ملت فلسطین:

یگانگی کار در جبهه فراملی مقاومت از علل موفقیت جوانان عرصه مقاومت اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- دبیر سیاسی جمعیت حمایت از ملت فلسطین گفت: یگانگی کار در جبهه فراملی مقاومت و چندگانگی در جبهه تکفیری‌ها از علل موفقیت جوانان عرصه مقاومت اسلامی است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حسن رویوران یکشنبه شب در همایش حضرت زهرا(س) الگوی مقاومت اسلامی گفت: آنچه در هفت سال گذشته در منطقه رخ داد بسیار حائز اهمیت است چرا که شاهد آزادسازی شهرهایی چون حلب و موصل بودیم.
دبیر سیاسی جمعیت حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: در این مدت دشمن جبهه مقاومت همه امکانات خود را به میدان آورد و سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری کرد.
وی بیان کرد: کشورهای حامی تکفیری‌ها در این سال‌ها حدود ١۵٠ میلیارد دلار هزینه کردند در حالی که ایران به مراتب کمتر از این میزان هزینه کرد.
دبیر سیاسی جمعیت حمایت از ملت فلسطین ادامه داد: یگانگی کار در جبهه فراملی مقاومت و چندگانگی در جبهه تکفیری‌ها از علل موفقیت جوانان عرصه مقاومت اسلامی است.
رویوران افزود: این موفقیت را تنها در پیروزی نظامی نباید دید چرا که در حوزه عقیدتی نیز تاثیرات زیادی داشته و برای برخی باطل بودن اندیشه تکفیری و اموی را به اثبات رسانده است.
وی گفت: در حال حاضر تنها بخشی از سوریه در اشغال تکفیری‌ها است که در آینده پیروزی بیشتری در این عرصه خواهیم دید.
رویوران با اشاره به تضاد در وهابیت بیان کرد: سقوط وهابیت و اندیشه‌های افراطی از دیگر ثمرات نتایج موفقیت پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است.
وی با اشاره به اینکه ثبات وضعیت کشور عراق از دیگر نتایج این پیروزی است که‌ با فتوای مراجع تقلید عراق آیت الله سیستانی میسر شد، ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون نفر از مردم عراق به علت استفاده آمریکا از بمب شیمیایی مبتلاء به سرطان شده‌اند.
کارشناس مسائل خاورمیانه یادآور شد: تبدیل شدن حزب الله به یک قهرمان در سطح منطقه و وارد شدن اسراییل به بحران از دیگر نتایج موفقیت نیروهای مقاومت است.

انتهای پیام

captcha