اعزام 25 گروه جهادی به نقاط محروم سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3699130
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
در ایام نوروز؛

اعزام 25 گروه جهادی به نقاط محروم سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز امسال 25 گروه جهادی به‌منظور خدمت به قشر محروم و نیازمند، به بیش از 100 نقطه محروم استان اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: در ایام نوروز امسال 25 گروه جهادی به‌منظور خدمت به قشر محروم و نیازمند، به بیش از 100 نقطه محروم استان اعزام می‌شوند.
وی افزود: این گروه جهادی کار خود را از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز می‌کنند و به مدت ۴۵ روز به ارائه خدمات ضروری و مورد نیاز روستائیان می‌پردازند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان بیان کرد: جهادگران بسیجی با روحیه جهادی وبا شعار خدمت بی منت به منظور حل مشکلات مردم در مناطق محروم فعالیت خواهند کرد.
وی ادامه داد: جهادگران خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و هر ساله در ایام نوروز به دور از خانه و خانواده، در پی رسیدگی و حل پاره‌ای از مشکلات مردم مناطق محروم هستند که در نوروز امسال نیز۲۵ گروه جهادگر به بیش از 100 نقطه از استان اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳ گروه جهادی غیر بومی و ۲۳ گروه جهادی بومی هستند.
جعفری اظهار کرد: عرصه فعالیت این گروه‌ها ساخت خانه عالم، تعمیر و بهسازی مساجد، ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی و حوزه‌های عمرانی، آبادانی، سازندگی، فرهنگی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی، پزشکی، مشاورره‌ای و ورزشی است.

اعزام 25 گروه جهادی به نقاط محروم سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

captcha