رفع مشکلات جامعه ایثارگری اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد
کد خبر: 3699192
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

رفع مشکلات جامعه ایثارگری اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

گروه معارف- استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی باید حل مشکلات ایثارگران را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایکنا از البرز، محمد علی نجفی، 21 اسفند در نشست شورای هماهنگی آموزشی و اطلاع‌رسانی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی البرز، اظهارکرد: شهدا و ایثارگران با تاسی از فرهنگ و تعالیم اسلامی و عاشورا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رشادت‌های بسیار آفریدند و امروز ادامه راه آنان مهم‌ترین وظیفه مردم و مسولان جامعه است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از ضرورت‌های اساسی جامعه دانست و گفت: برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت باید از ابزارهای روز بیشتر استفاده کرد که لازمه این امر برنامه‌ریزی دقیق و مدون از سوی دستگاه های مختلف فرهنگی است.
نجفی در ادامه بر ضرورت سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر تاکید کرد و گفت: تکریم و سرکشی به خانواده شهدا از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی است بنابراین درارزیابی دستگاه‌های اجرایی، تکریم خانواده های ایثارگران به صورت ویژه مورد پیگیری قرارمی گیرد.
استاندار البرز اضافه کرد: همچینین مشکل اشتغال ایثارگران نیز باید پیگیری شود و تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها باید با شفافیت و اطلاع‌رسانی دقیق دراین زمینه گام بردارند و حل مشکلات ایثارگران را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام./

captcha