اظهار خرسندی از دیده شدن برنامه‌ای قرآنی + فیلم
کد خبر: 3699194
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
سیدوحید مرتضوی، مجری قرآنی تجلیل شده در جشنواره جام جم؛

اظهار خرسندی از دیده شدن برنامه‌ای قرآنی + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ «سیدوحید مرتضوی» مجری برنامه قرآنی اسراء در جشنواره تلویزیونی جام جم مورد تجلیل قرار گرفت.

سید وحید مرتضوی

به گزارش ایکنا؛ چهارمین جشنواره تولیدات تلویزیونی که یکی از فراگیرترین جشنواره‌های رسانه ملی است، طی روزهای گذشته برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف این دوره تجلیل به عمل آمد.
طی این جشنواره که تمامی شبکه‌های تلویزیونی آثار خود را به دبیرخانه آن ارسال کردند، آثار در چهار بخش مجموعه‌های نمایشی، مستند، مسابقه و بخش پویانمایی بررسی شد. در بخش مسابقه این جشنواره، 36 اثر همچون «ناهار فامیلی»، «تیپ مخصوص»، «کودک شو»، «آب و آتش»، «ضد گلوله»، «جادوی صدا»، «دستپخت» و... شرکت داشتند که شاهد حضور برنامه «اسراء» و «بشارت» از شبکه قرآن و معارف سیما در بین آثار ارسالی بودیم که در نهایت اسراء نیز در بین چهار نامزد نهایی، قرار گرفت.
هیئت داوران که متشکل از آقایان میرحسینی، بلوکات و سبحانی و خانم‌ها پوریامین و گوهرشادی بود در بخش بهترین اجرا «حسین رفیعی»، «جواد مولانیا»، «افشین زی‌نوری» و «سیدوحید مرتضوی» را به عنوان نامزد نهایی معرفی کردند که در نهایت نیز ضن قدردانی از حسین رفیعی و جواد مولانیا، جایزه بهترین اجرا به افشین زی‌نوری اهدا شد. در انتهای اهدای جوایز بخش مسابقه و بعد از بررسی همه جانبه هیئت داوران از «سیدوحید مرتضوی» به خاطر تسلط بر محتوا و اجرای کارشناسی، تجلیل ویژه به عمل آمد.
در این جشنواره تنها از دو نفر تجلیل ویژه به عمل آمد و علاوه بر «سیدوحید مرتضوی» از «سروش صحت» نیز تجلیل شد.
همچنین سیدوحید مرتضوی، مجری شبکه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد علت عدم حضورش در مراسم اختتامیه جشنواره جام جم، گفت: با توجه به اینکه همزمان با این مراسم در شهر مقدس قم مسابقات قرآن «مشکات» در حال ضبط بود، فرصت برای حضور در این مراسم حاصل نشد. اما بسیار خرسندم که برای نخستین‌بار در این جشنواره، برنامه‌های قرآنی دیده و مورد تجلیل قرار گرفت.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات تلویزیونی پس از چهار سال وقفه در برگزاری، ۱۷ اسفندماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، جمعی از هنرمندان در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

گزارش تصویری از پشت صحنه برنامه تلویزیونی اسراء را اینجا ببینید.

بخشی از مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم

انتهای پیام

captcha