ترویج گفتمان شهدا؛ ابزاری برای مقابله با دشمنان
کد خبر: 3699205
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

ترویج گفتمان شهدا؛ ابزاری برای مقابله با دشمنان

گروه معارف- مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران بر ضرورت ترویج گفتمان شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: این گفتمان یاد می‌دهد که چگونه کشور به اوج عزت برسد و توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان با شکست مواجه شود.

به گزارش ایکنا از البرز، غلامرضا یاوندعباسی، 21 اسفند در نشست شورای هماهنگی آموزشی و اطلاع‌رسانی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی البرز، اظهارکرد: اگر امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد به خاطر جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و بدون شک هر انسانی با خدا معامله کند، پیروزی و عاقبت بخیری نصیبش می‌شود.
این مسئول با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه، گفت: یکی از روش‌هایی که می‌توانیم به شهدا ادای دین کنیم شناساندن همه جانبه شهدا و مسیر زندگی آن‌ها به جوانان است.
یاوندعباسی اضافه کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود، گفتمان شهدا که همان گفتمان انقلابی بودن و انقلابی ماندن است در جامعه رواج پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: این گفتمان یاد می‌دهد که چگونه کشور به اوج عزت برسد و توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان با شکست مواجه شود.
مشاور وزیر کشور در ادامه از ضرورت ارتقای خدمت‌رسانی به ایثارگران سخن به میان آورد و گفت: خدمات‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که ایثارگران احساس نکنند منتی بر سر آنان گذاشته می‌شود.
این مسئول با اشاره به قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران، افزود: برخی از مواد این قانون نیاز به آیین‌نامه و تامین مالی دارند.
یاوندعباسی اضافه کرد: مشکل دیگر تفاسیر متناقض است که پیگیری‌ها در این زمینه انجام شده است.
انتهای پیام./

captcha