شهدای مدافع حرم کار دفاع از اسلام را تکمیل کردند
کد خبر: 3699215
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
رمضانی‌پور:

شهدای مدافع حرم کار دفاع از اسلام را تکمیل کردند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: شهدای مدافع حرم کار دفاع از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی را تکمیل کردند و با دفاع جانانه مدافعان حرم خطر آسیب جدی که متوجه نظام و انقلاب اسلامی بود، دفع کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز دوشنبه، 21 اسفند در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در محل سالن دفتر شورای نگهبان این شهر گفت: در این مقطع از زمان شهدای مدافع حرم کار دفاع از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی را تکمیل کردند و با دفاع جانانه مدافعان حرم خطر آسیب جدی که متوجه نظام و انقلاب اسلامی بود، دفع کردند.
وی افزود: کار مدافعان حرم با هیچ یک از قیام‌ها و نهضت‌ها قابل مقایسه نیست و به مصداق بسیاری از آیات کریمه که در رابطه با جهاد است، می‌ماند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیه 186 سوره مبارکه آل‌عمران تصریح کرد: انسان‌ها با اموال و جان‌هایشان آزمایش می‌شوند.
وی با بیان اینکه مؤمن‌بودن، حزب‌اللهی بودن و انقلابی‌بودن هزینه دارد و نمی‌توانیم بگوییم انقلابی هستیم ولی هزینه آن را ندهیم، افزود: ما سردارانی از دفاع مقدس داریم که هنوز پیدا نشدند اما نام‌‌ آن‌ها بر تارک تاریخ ماندگار شده است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: اگر بر بدن امام حسین(ع) بیش از 950 زخم کاری خورده شد اما امروز کار آن امام به مقصد رسید در حالی‌که دشمنان می‌خواستند دین رسول خدا به طور کامل از بین برود.
وی بیان کرد: ایادی استکبار در داخل هم کار دشمن را می‌کنند و حرف دشمن را می‌زنند و حرف مقام معظم رهبری است که بعضی از خواص کار دشمن را در کشور انجام می‌دهند کسانی که بی بندوباری را در جامعه رواج می‌دهند قلب خانواده شهدا را جریحه‌دار می‌کنند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور ادامه داد: اما ما معتقدیم مدافعان و مجاهدان و خون شهدا اجازه نمی‌دهد این نظام و انقلاب خدشه‌دار شود چراکه این صاحب این نظام و انقلاب امام زمان(عج) است و آن را حفظ می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اگر دشمن از نظر فیزیکی نتوانست به انقلاب ضربه بزند و نظام ما را به سقوط بکشاند اما اینگونه افراد آمده‌اند از طریق افراد فرهنگی و کسانی که در شهرها مسؤولیت دارند به انقلاب ضربه بزنند که اگر هوشمندانه عمل نکنیم از درون ضربه می‌خوریم.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور تصریح کرد: امروز به خانواده شهدا اطمینان می‌دهیم اگر همه شمنان دست به دست هم دهند و بخواهند اسلام و انقلاب را نابود کنند هرگز نمی‌توانند چون اراده خدا بر این است که اسلام و نظام اسلامی بماند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ما هزینه‌های دفاع از اسلام را می‌پردازیم و جوابگو هم هستیم و کسی هم نمی‌تواند متعرض شود.
انتهای پیام

captcha