امروز عزت جهان اسلام را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم
کد خبر: 3699221
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
سلطانی:

امروز عزت جهان اسلام را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه رفسنجان گفت: شهدای مدافع حرم دست خالی با 86 کشور در غربت جنگیدند، امروز عزت جهان اسلام را مدیون این شهدا هستیم و آن‌ها هستند که برای ما الگو شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی سلطانی، فرمانده سپاه رفسنجان دیروز دوشنبه، 21 اسفند در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در محل سالن دفتر شورای نگهبان این شهر گفت: شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در زمانی که تشییع می‌شدند و مراسم گرفته می‌شد زمانی بود که همه مردم ایران به این مراسم عشق می‌ورزیدند و دور هم جمع بودند و دل‌ها یکی بود.
وی افزود: مظلومیت شهدای مدافع حرم این است که اوایل باید گمنام می‌رفتند و اجازه تشییع نداشتیم و چندان تبلیغات نمی‌شد و کسی برای دفاع از حرم و ناموس اسلام می‌رفت باید محرمانه تشییع می‌شد.
فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه کسانی در سوریه به شهادت رسیدند که در دوران 8 سال دفاع مقدس، سرداران بسیار بزرگی بودند که شهید بادپا نمونه‌ای از آن‌ها است، اضافه کرد: زمانی که این افراد به شهادت می‌رسند می‌فهمیم آن‌ها چه کسانی بودند.
وی تصریح کرد: مدافعان حرم همه داشته‌های خود را رها کردند و رفتند، شهید جمالی در عملیات‌ها خبره عمل می‌کرد و اخلاق وی مثال‌زدنی بود.
سلطانی بیان کرد: شهید بافنده قبل از اعزام به سوریه گاهی به سپاه می‌آمد و آخرین باری که آمد به ما گفت مرا دعا کنید من برنگردم.
وی گفت: شهدای مدافع حرم دست خالی با 86 کشور در غربت جنگیدند، امروز عزت جهان اسلام را مدیون این شهدا هستیم و آن‌ها هستند که برای ما الگو شدند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه را به تعبیر مقام معظم رهبری علت دشمنی دشمنان با ما دانست و اظهارکرد: اگر شهدای مدافع حرم نرفته بودند داعش وارد کشور ما می‌شد.
وی تأکید کرد: دشمنان با بهانه‌های زیاد بنا بر این بستند که جمهوری اسلامی را براندازند اما نتوانستند و به برکت خون شهدا روز به روز عزتمندی جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.
انتهای پیام

captcha