برگزاری دوره هیأت معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان
کد خبر: 3699223
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

برگزاری دوره هیأت معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان

گروه اجتماعی - چهل و چهارمین دوره هیأت معارف جنگ دیروز دوشنبه، 21 اسفند با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، اساتید معارف جنگ، مسئولان و کارکنان وظیفه در مرکز آموزش 05 کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، افتتاحیه چهل و چهارمین دوره هیأت معارف جنگ امیر شهید سپهبدعلی صیادشیرازی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، اساتید معارف جنگ، مسئولان و کارکنان وظیفه در مرکز آموزش 05 کرمان برگزار شد.
خسروی، فرمانده مرکز آموزش 05 کرمان در این آیین به شرح مختصری از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و آموزشی که در مرکز برای سربازان در نظر گرفته شده و انجام می‌پذیرد پرداخت.
پرویز نصیری، رئیس هیأت معارف جنگ نیز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که ما می‌خواهیم بگوییم این جنگ یک گنج است و آن هشت سال جنگ تحمیلی باید تاریخ ما را تغذیه کند، گفت: شهید صیاد شیرازی با الهام از فرامین حکیمانه رهبری هیأت معارف جنگ را در سال 73 با هدف ثبت و ضبط زوایای جنگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تشکیل داد.
وی افزود: در هر دوره آموزشی از اساتید مجرب برای انتقال تجارب فرماندهان و یادگاران آن زمان برای سربازان در دستور کار قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز از جان گذشتگی، ایثار و شهادت را از ویژگی‌های خاص رزمندگان مکتب اسلام دانست و افزود: اساتید هیأت معارف جنگ شهدای زنده این انقلاب و نظام هستند.
وی بیان کرد: آنها بهترین الگوی ما و سربازان در پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و حفظ مملکت اسلامی ما هستند.
منبع: روابط عمومی مرکز آموزش 05 کرمان
انتهای پیام

captcha