296 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
کد خبر: 3699228
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به همت خیّران؛

296 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

گروه اجتماعی: مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان گفت: ستاد دیه استان در 11 ماه گذشته سال جاری توانسته با کمک‌های خیرین و نیکوکاران تعداد 296 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مدیر عامل ستاد دیه استان ضمن حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مدیرکل مرکز زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه جرائم غیر عمد وقایعی هستند که همه آحاد جامعه ممکن است به آن مبتلی شوند، افزود: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی‌پناه است و هر فعالیتی در راستای پیشگیری از وقوع جرائم غیر عمد می‌تواند بر صیانت از سلامت اجتماعی بیافزاید.
صفری با اعلام خرسندی از تعامل با ستاد دیه استان، برای تحقق اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه اعلام آمادگی کرد و گفت: از ظرفیت‌های رسانه طبق برنامه‌ریزی مدون و هدف‌گذاری‌شده در بسترهای مخلتف صدا، سیما، تولید محتوی و خبر استفاده حداکثری خواهد شد.
علی خلجی، مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان هم در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های خوب و موثر صدا و سیمای مرکز زنجان با این ستاد، این تعامل سازنده را در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع جرائم غیرعمد و همچنین جذب کمک خیرین و نیکوکاران استان مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.
خلجی با بیان اینکه ستاد دیه استان در 11 ماه گذشته سال جاری توانسته با کمک‌های خیرین و نیکوکاران تعداد 296 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کند، افزود: این ستاد آزادی تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیرعمد را در آستانه عید نوروز در دستور کار خود قرار داده که کمک‌های خیرین را بیش از پیش می‌طلبد.
captcha