اقتدار نظام اسلامی هدف غایی شهدا بود
کد خبر: 3699377
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

اقتدار نظام اسلامی هدف غایی شهدا بود

گروه اجتماعی- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس گفت: اقتدار نظام اسلامی هدف غایی شهدا بودند و اگر در شرایط کنونی جامعه حضور داشتند، در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی می کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام باباشاهی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس امروز، 21 اسفندماه در پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» که در بنیاد حفظ ۀثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، شهادت را سرمایه و مدالی از سوس خداوند متعال دانست و اظهار کرد: شهدا با دریافت این مدال افتخار به بهشت خداوندی نائل می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه شهیدان با درک احساس خطر از سوی دشمنان برعلیه نظام ، جان خود را فدا کردند، افزود: شهدا با سپرکردن جان خود در مقابل دشمنان نام و یادشان در دنیا جاودانه شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس ۵۴۰ نفر از شهدای استان را بانوان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: ۲۳ هزار نفر در استان کردستان شهید شدند که از این تعداد پنج هزار و ۴۰۰ نفر بومی استان بودند که برای حاکم شدن کلمه لا اله الا الله جان خود را فدا کردند.
وی عنوان کرد: گرانی، کمبودها و بسیاری از مشکلات موجود همگی قابل حل است، اما اگر امنیت اجتماعی ما به خطر بیفتد، دیگر توان حل هیچ مشکلی را نخواهیم داشت.
حجت‌الاسلام باباشاهی عنوان کرد: تمام توطئه های دشمنان نظام امروز به خطر افتادن امنیت جامعه ماست که ما نباید به آنان اجازه دهیم که برعلیه امنیت ما اقدام کنند.
وی بیان کرد: اقتدار نظام اسلامی هدف غایی شهدا بودند و اگر در شرایط کنونی جامعه حضور داشتند، در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی می کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه خطاب به مسئولان استان گفت: مردم ولی نعمتان نظام هستند و مسئولان باید این حقیقت را بپذیرند که اگر برای رضایت و خدمت به مردم کار نکنند حقوقشان حرام است.
وی در پایان یادآور شد: مسئولان نظام باید کاری کنند که نارضایتی، ناامنی روحی و معنوی در جامعه ایجاد نکنند.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم از چهار کتاب «زوج‌های آسمانی»، «انگار باران حرف دارد»، «انشای شهیدان کردستان» و از ولادت تا شهادت شهید کلهری» رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha