مهلت شرکت در دهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس «ژیار» تمدید شد
کد خبر: 3699378
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

مهلت شرکت در دهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس «ژیار» تمدید شد

گروه فرهنگی- مدیر انجمن سینما جوانان استان کردستان با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره منطقه ای فرهنگ بومی فیلم و عکس ژیار گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

سالم صلواتی، مدیر انجمن سینما جوانان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی فیلم و عکس ژیار با حضور ۷ استان کشور همزمان با اردیبهشت ۹۷ در سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ٢٠ اسفند جاری اعلام شده بود که با توجه به درخواست‌ برخی فیلمسازان و عکاسان برای تکمیل و ارسال آثارشان و همچنین به منظور حضور حداکثری هنرمندان این تاریخ تا ٢٥ اسفندماه جاری تمدید شده است.
مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان کردستان به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و بیان کرد: معرفی فرهنگ و هنر منطقه، ایجاد بستری تبلیغاتی برای معرفی جاذبه های گردشگری، بازسازی و تقویت سینمای کوتاه، معرفی و شناسایی و کشف استعدادهای جوان در منطقه از جمله اهداف برگزاری دهمین جشنواره فیلم و عکس ژیار است.
وی اعلام کرد: جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه با موضوع ترویج هویت فرهنگی و بومی منطقه از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت سال ۹۷ در سنندج برگزار می‌شود.
صلواتی با بیان اینکه این جشنواره با گستره ی منطقه ای برگزار می شود، عنوان کرد: عکاسان و فیلمسازان استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، کردستان و همدان می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به انجمن سینما جوانان ایران کردستان به نشانی سنندج، میدان آزادی خیابان فلسطین جنب فرمانداری، محل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مراجعه و یا با شماره تلفن ٠٨٧٣٣٢٣٢٩٣٣ تماس بگیرند.

الهام وقاری


انتهای پیام

captcha