درختکاری جاده نجف ـ کربلا و خاک‌برداری صحن عقیله بنی‌هاشم(س)
کد خبر: 3699380
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
از سوی وزارت کشاورزی صورت می‌گیرد؛

درختکاری جاده نجف ـ کربلا و خاک‌برداری صحن عقیله بنی‌هاشم(س)

گروه جامعه ــ در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر خاک‌برداری صحن عقیله بنی هاشم(س) و طرح درختکاری جاده نجف‌_کربلا از سوی جهاد کشاورزی تأکید شد.

درختکاری جاده نجف کربلا و خاک برداری صحنی عقیله بنی هاشم(س)
به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک رئیس این ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های ستادعتبات عالیات خرین وضعیت پروژه‌های جهادکشاورزی در این زمینه بررسی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در این دیدار گفت: در بازسازی عتبات عالیات باید به نحوی طراحی صورت پذیرد که بتوانیم مشارکت پروژه‌های جهادکشاورزی انجام شود.
وی افزود: در بحث بازسازی عتبات عالیات باید به نحوی طراحی صورت گیرد که در کل کشور تحرک ایجاد شود و مشارکت قاطبه همکاران و دست اندرکاران بخش کشاورزی جلب شود.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی اظهارکرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت جهادکشاورزی باید حمایت شود و ما کار خود را برای جمع آوری منابع شروع کرده ایم.
وی در ادامه گفت: طرح خاکبرداری صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلا و طرح درختکاری جاده نجف _. کربلا طرح‌های ارزشمندی است که توفیق اجرا و تامین اعتبارش نصیب همکاران جهادکشاورزی شده است.
انتهای پیام
captcha