اعزام 350 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3699403
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
رئیس دانشگاه آزاد گیلان خبر داد:

اعزام 350 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه اجتماعی: چیرانی گفت: 350 دانشجو شامل 178 خواهر و 172 برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه دانشجویان مراکز وابسته در قالب هشت دستگاه اتوبوس و چند دستگاه سواری به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

ابراهیم چیرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به آغاز اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق جنوب کشور شدند.

وی تصریح کرد: دانشجویان آگاه و با بصیرت کاروان راهیان ‌نور این دانشگاه را تشکیل می‌دهند که برای بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با رشادت‌های جوانمردان هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین مردان خدایی شدند.

اعزام 350 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به مناطق عملیاتی جنوب کشور

رئیس دانشگاه آزاد گیلان اضافه کرد: در این مرحله 350 دانشجو شامل 178 خواهر و 172 برادر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه دانشجویان مراکز وابسته در قالب هشت دستگاه اتوبوس و چند دستگاه سواری به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کاروان زیارتی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن زیارت در جمکران و قم از مناطق عملیاتی فکه،شلمچه، طلاییه و دژ خرمشهر و نهر خین و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد، ادامه داد: این تعداد دانشجو در قالب کاروان راهیان‌ نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان‌ نور دانشجویان را آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام(ره)، ارزش‌های انقلاب و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر دانست و گفت: خودسازی و توجه به انجام فرایض دینی از دیگر اهداف این سفر معنوی است.

captcha