پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی قاطعانه برخورد می‌کند
کد خبر: 3699417
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی قاطعانه برخورد می‌کند

گروه جامعه- فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: پليس با افرادی كه قصد مزاحمت، بر هم زدن نظم عمومی و يا قصد انجام حركات مخاطره انگيز را داشته باشند، برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ حسين منصوري،  فرمانده انتظامي شهرستان خاتم با اشاره به اينکه پليس به هيچ عنوان مخالف شادي مردم به ويژه جوانان و نوجوانان نيست اظهار کرد: پليس با افرادي كه قصد مزاحمت، بر هم زدن نظم عمومي و يا قصد انجام حركات مخاطره انگيز را داشته باشند، برخورد جدي و قاطع خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال و فعاليت برخي افراد سودجو در زمينه تهيه و توزيع مواد محترقه در بين جوانان و نوجوانان، طرح مبارزه با تهيه و عرضه کنندگان مواد محترقه آتش زا و غيراستاندارد به مدت سه روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ منصوري بيان کرد: در همين راستا ماموران پليس با انجام اقدامات پليسي و تحقيقات اطلاعاتي دو واحد صنفي متخلف و دونفر متهم را شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان خاتم تصریح کرد: پليس به هيج وجه با شادي و نشاط جامعه به ويژه جوانان مخالف نيست اما در چهارشنبه آخر سال با هرگونه بي قانوني، هنجار شکني و مزاحمت، مطابق قانون برخورد مي کند.

انتهای پیام

captcha