خدمات رسانی جاده ای با استقرار نیروهای امداد و نجات بیشتر مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3699432
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

خدمات رسانی جاده ای با استقرار نیروهای امداد و نجات بیشتر مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی- فرماندار اردبیل گفت: خدمات رسانی جاده ای در ایام نوروز با استقرار نیروهای امداد و نجات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا از تصادفات پیشگیری شود .

به گزارش ایکنا از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل، روز گذشته 21اسفند در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره به ضرورت هماهنگی اعضای ستاد خدمات نوروزی بیان کرد: اردبیل باتوجه به دارا بودن قابلیت های گردشگری پذیرای هزاران گردشگر است و باید اعضای ستاد با مشارکت همدیگر در نحوه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: خدمات رسانی جاده ای در ایام نوروز با استقرار نیروهای امداد و نجات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا از تصادفات پیشگیری شود .
زنجانی گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان امکانات لازم فراهم شده و ضرروی است مسئولان مربوطه اهتمام جدی به خدمات رسانی داشته باشند.
فرماندار اردبیل افزود: برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سه ورودی اصلی شهر اردبیل و بقعه متبرکه سیدصدرالدین، غرفه‌ ای با هدف معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل ایجاد می شود.
قادر تقی زاده، معاون گردشگری ادره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: نقشه‌های راهنمای مسافران نوروزی با همکاری شهرداری اردبیل و جمعیت هلال‌احمر در ورودی شهر و مکان‌های تعیین شده در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد .
وی افزود: 21 نقشه تهیه شده در استان شامل یک نقشه استانی ، 10 نقشه شهرستان و 10 نقشه مراکز شهرستان های استان در اختیار دستگاه های مربوطه از جمله فرودگاه، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و شهرداری قرار خواهد گرفت تا بصورت تابلو در معرض دید گردشگران و مسافران قرار بگیرند.
وی گفت: در این نقشه ها برای اولین بار مختصات جغرافیایی تمام جاذبه های گردشگری و خدماتی چون جایگاه سوخت، مراکز تجاری، رستوران ها و مراکز اقامتی و حتی سرویس های بهداشتی گنجانده شده است.
در این جلسه مدیران حاضر درباره نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی تبادل نظر کردند.
انتهای پیام

captcha