جنگیدن با دشمن تکفیری ادامه راه امام حسین (ع) است
کد خبر: 3699471
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

جنگیدن با دشمن تکفیری ادامه راه امام حسین (ع) است

گروه سیاسی- جانشین سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: امروز جنگیدن با دشمن تکفیری در هزاران کیلومتر دور از وطن ادامه راه امام حسین (ع) است و شهدای مدافعین حرم ما با نثار خونشان پرچم اما حسین (ع) به اهتزاز در می آورند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین سپاه حضرت عباس استان اردبیل روز گذشته 21 اسفندماه در دیدار با خانواده شهید علی سیفی با اشاره به اینکه هر آن چه به دست آورده‌ایم در سایه خون شهدای والامقام کشورمان بوده است گفت: امروز جنگیدن با دشمن تکفیری در هزاران کیلومتر دور از وطن ادامه راه امام حسین (ع) است و شهدای مدافعین حرم ما با نثار خونشان پرچم اما حسین (ع) به اهتزاز در می آورند.
وی با تاکید بر آموزه های دینی گفت: در اسلام و آموزه های دینی ما از شهادت در میدان نبرد و جنگ به عنوان یکی از بهترین مرگ ها نام برده شده است.
جانشین سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه از خودگذشتگی شهیدان ما متاسی از خانوده های مومن آنها می باشد گفت: قطعا کسانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند، در دامن خانواده‌هایی مومن و خداجو پرورش یافته‌اند و همه اعضای خانواده در اجر این شهادت شریک هستند.
وی با اشاره به شهیدان مدافع حرم بیان کرد: اگر امروز شهید مدافع حرم داریم از تربیت مادران و پدران انقلابی است،افزود: ارزش مادران در تربیت فرزندان به حدی است که پیامبر اکرم(ص) درخصوص جایگاه مادران بسیار سخن گفته است.
سردار مستعد در این دیدار با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی‌های شهداست و تا ذره ذره وجودمان اجازه نخواهیم داد دشمنان نگاه چپ به این دیار بیاندازند.
در ادامه این دیدار پدر شهید مدافع حرم، علی سیفی با اشاره به اینکه آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون دلاوری ها و ایثارهای نیروهای سپاه هستیم گفت: به سبب مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان در داخل کشور، مرزها و حتی هزاران کیلومتر دورتر از وطن است که این خاک از گزند دشمنان به دور مانده است.
یادآور می شود، شهید علی سیفی متولد سال ۱۳۷۰ و از کارکنان حفاظت فرودگاه اردبیل بود که در تاریخ ۱۶ خرداد 95 در حین مأموریت مستشاری در شهر حماء سوریه با زبان روزه به فیض شهادت نایل آمد.
انتهای پیام

captcha