ثبت‌نام 200 نفر جهت حضور در مراسم اعتکاف مسجد شهید مدنی خرم‌آباد
کد خبر: 3699522
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
هاشمی خبرداد:

ثبت‌نام 200 نفر جهت حضور در مراسم اعتکاف مسجد شهید مدنی خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ روحانی مسجد شهید مدنی خرم‌آباد با اشاره به این‎که تاکنون 200 نفر جهت حضور در مراسم اعتکاف در مسجد شهید مدنی خرم‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: سال گذشته 350 نفر در مسجد شهید مدنی معتکف شدند کمااینکه خروجی‌های اعتکاف ما در این شش سال 30 طلبه و تربیت انسان‌های مؤثر در رشته‌های مختلف بوده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‎اله هاشمی، روحانی مسجد شهید مدنی خرم‌آباد و از فعالان عرصه اعتکاف در استان، امروز سه‌شنبه، 22 اسفندماه، در همایش ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان لرستان با موضوع اعتکاف، گفت: سال گذشته 350 نفر در مسجد شهید مدنی معتکف شدند.
وی با اشاره به این‎که تاکنون 200 نفر جهت حضور در مراسم اعتکاف در مسجد شهید مدنی خرم‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: تمام برنامه‌های مسجد دست تیم‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و جوانان است.
هاشمی با اشاره به این‌که 15 نفر از معتکفین مسجد شهید مدنی به سوریه اعزام شده‌اند، عنوان کرد: ما در سال‌جاری با حمایت‌های تبلیغات اسلامی 20 روحانی را به‌عنوان خادم و مبلّغ به اربعین بردیم.
وی نقطه قوت مسجد مدنی را یک صدا بودن تمامی دست‌اندرکاران مسجد دانست و گفت: خروجی‌های اعتکاف ما در این شش سال 30 طلبه و تربیت انسان‌های مؤثر در رشته‌های مختلف بوده است.

انتهای خبر

captcha